 | drążek stabilizatora skrętny - (przód) |  |
Wysłany: Wto 13:05, 03 Lip 2012 |
|
|
| ggonzo |
| Bywalec |
|
| |
| Dołączył: 03 Maj 2010 |
| Posty: 48 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Rzeszów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Poszukuje pilnie drążka stabilizatora, bo ponoć w moim tuleje gumowe są niewymienne... Ewentualnie może z szanownych ktoś zna się i wie od jakiego innego modelu takowy drążek będzie pasował. W ASO wołają sobie 500 za nówkę ;( |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 14:25, 03 Lip 2012 |
|
|
| kacfil |
| Gaduła |
|
| |
| Dołączył: 03 Kwi 2008 |
| Posty: 1390 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Sosnowiec |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Jak dla mnie poszukaj innego mechanika. Wszyscy mają wymienne a twoja nie ma ? Ciekawe. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:13, 03 Lip 2012 |
|
|
| ggonzo |
| Bywalec |
|
| |
| Dołączył: 03 Maj 2010 |
| Posty: 48 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Rzeszów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Tak mi powiedzieli w warsztacie... No cóż zmiana warsztatu możliwa...
A nie wiem ktoś , czy nie pasuje od innego modelu fiata? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ggonzo dnia Wto 15:19, 03 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Wto 18:38, 03 Lip 2012 |
|
|
| miszczu77 |
| VIP |
|
| |
| Dołączył: 02 Gru 2008 |
| Posty: 1034 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 33 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Łódź |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Same tuleje pasują od Marei (średnica otworu 19mm bodajże).
Tylko trzeba obejmy roznitować i tuleje robią się wymienne. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:48, 03 Lip 2012 |
|
|
| ggonzo |
| Bywalec |
|
| |
| Dołączył: 03 Maj 2010 |
| Posty: 48 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Rzeszów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| okay, dzięki za pomoc - będę kombinował... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:37, 03 Lip 2012 |
|
|
| kacfil |
| Gaduła |
|
| |
| Dołączył: 03 Kwi 2008 |
| Posty: 1390 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Sosnowiec |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Bo one fabrycznie rzeczywiście są niewymienne, tylko ktoś był sprytniejszy od fabryki. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 12:28, 04 Lip 2012 |
|
|
| gregmaz |
| Gaduła |
|
| |
| Dołączył: 01 Kwi 2007 |
| Posty: 244 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: pow. Cieszyn (multijet 2005) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Bez problemu sam to wymienisz. Ja robiłem to już kilka razy. Poszperaj w dziale PORADY, CO JAK I GDZIE NAPRAWIĆ. Umieściłem tam gdzieś dokładny opis - krok po kroku, jak to zrobić. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 16:10, 04 Lip 2012 |
|
|
| dareckiagusiamultipla |
| Bywalec |
|
| |
| Dołączył: 26 Mar 2012 |
| Posty: 54 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Obecnie Anglia |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Witam ja to robilem dzisiaj lacznie z lacznikiem stabilizatora to okolo 1 godzinki strona.A tak dokladnie to nie ma tam nitow tylko cos na ksztalt tulejki rozklepanej na koncu przecinak lub srubokret do tego przystosowany i schodzi pozniej pilniczek zeszlifowac to rozklepanie i przy skrecanie wciagnie to sruba na miejsce i ot cala filozofia jak to zobaczysz to tez tak stwierdzisz. Pozdrawiam  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|